متفرقه

8 تا از بهترین فیلمهای نتفلیکس (در حال حاضر)

نتفلیکس لیست بلندبالایی از ویژگی‌های محبوب و اصلی دارد که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. این مجموعه به رشد خود ادامه می دهد و فیلم های جدیدی در طول ماه به نتفلیکس می آیند. بهترین فیلم های جهان یک لیست کامل است که پیشنهاد می کنیم ببینید.

The Witcher: Nightmare of the Wolf (2021)

کابوس گرگ که پیش درآمدی بر مجموعه لایو اکشن The Witcher است، یک شکارچی هیولا وحشی را دنبال می کند که تحقیقاتش به لحظه ای مهم در جدول زمانی دنیای فانتزی تاریک سریال منجر می شود. این فیلم توسط همان استودیو مسئول نمایش‌های موفق The Legend of Korra، Voltron: Legendary Defender و Kipo and the Age of Wonder Beasts ساخته شده است، بنابراین جای تعجب نیست که چقدر زیبا به نظر می‌رسد، اما برخلاف آن سریال‌های بچه‌پسند، Nightmare of the Wolf یک ماجراجویی وحشیانه و خونین است که مخاطبان مشابه The Witcher را هدف قرار می دهد. تئو جیمز، لارا پولور و گراهام مک‌تاویش از جمله بازیگران برجسته‌ای هستند که صدای خود را به بازیگران فیلم وام می‌دهند. نقد و بررسی The Witcher: Nightmare of the Wolf را برای دلایل بدون اسپویلر بیشتر بخوانید. آموزش رایگان سه تار در سایت سازی ها.

آسمان نیمه شب (2020)

جورج کلونی کارگردانی و بازیگری در این مهیج علمی تخیلی فاجعه بار است که اقتباسی از رمان 2016 لیلی بروکس دالتون صبح بخیر، نیمه شب است. پس از اینکه یک رویداد پرتوهای قدرتمند اکثر جمعیت زمین را ریشه کن می کند، دانشمند آگوستین لافت هاوس (کلونی) تلاش می کند تا با هر فضاپیمای بازگشتی تماس برقرار کند تا مسافران را از نابودی زمین هشدار دهد. هنگامی که او در نهایت با خدمه مریخ نورد مشتری قطع شده و کوتاه ارتباط برقرار می کند، تصمیم می گیرد به همراه یک بازمانده جوان به نام آیریس (کائولین اسپرینگال) به سفری در سراسر قطب شمال برود تا آنتن قوی تری برای رسیدن به آن پیدا کند. خدمه مشتری ورودی

اعلامیه قرمز (2021)

دواین جانسون نقش یک مامور پلیس بین‌الملل را بازی می‌کند که در آخرین ماموریتش با یک دزد هنری بدنام با بازی رایان رینولدز همکاری می‌کند تا دزد هنری بدنام‌تر را با بازی گال گدوت دستگیر کند. با توجه به سه بازیگر درگیر، این احتمالاً برای تبدیل شدن این فیلم به یک فیلم ضروری کافی است، بنابراین فراوانی اکشن، کمدی و شوخی‌های شوخ‌آمیز فقط روی کیک است.

عملیات گوشت چرخ کرده (2022)

فیلمساز برنده اسکار جان مدن (شکسپیر عاشق) این درام جنگی را کارگردانی می کند که پروژه مخفی جنگ جهانی دوم را روایت می کند که توسط بسیاری از مورخان نظامی به عنوان یکی از بزرگترین اعمال فریب زمان جنگ در تاریخ مدرن تلقی می شود. این فیلم به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه گروه کوچکی از ماموران اطلاعاتی بریتانیا، نازی‌ها را فریب دادند تا باور کنند نیروهای متفقین قصد دارند به یونان حمله کنند تا ارتش آلمان را از نقطه تهاجم مورد نظر – و واضح‌ترین – در سیسیل دور کنند. برای انجام این کار، آنها باید یک شاهکار پیچیده جاسوسی و ضد جاسوسی شامل یک جسد، مجموعه ای از نامه های ساختگی و شانس فراوان را انجام دهند.

Finding ‘Ohana (2021)

پیلیالوها “پیلی” کاونا (کیا پیهو) که از زندگی بروکلینی خود ریشه کن شده است و خانواده اش برای مراقبت از پدربزرگ بیمارش به اواهو می روند. آنها که در ابتدا از نبود شلوغی و فعالیت در شهرهای بزرگ ناامید شده بودند، یک مجله دزدان دریایی را کشف کردند که به گنج باستانی مدفون در جایی در جزیره اشاره دارد. هنگامی که پیلی و برادر بزرگترش جستجوی خود را برای یافتن گنج آغاز می کنند، سفر آنها آنها را به یک اودیسه هاوایی می برد که آنها را با میراث جزیره باستانی خود پیوند می دهد. درام خانوادگی دوست داشتنی، Finding ‘Ohana مانند The Goonies است که در میان زیبایی خیره کننده هاوایی می گذرد.

گذشت (2021)

عنوان این درام سیاه و سفید، که بر اساس رمان مشهور نلا لارسن در سال 1929 به همین نام ساخته شده است، اشاره ای به توانایی برخی از آمریکایی های آفریقایی تبار روشن برای سفید پنداشتن است. این فیلم که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، داستان یک جفت دوست دوران کودکی را روایت می‌کند که توسط تسا تامپسون و روث نگا به تصویر کشیده شده‌اند. آندره هالند و الکساندر اسکارسگارد در این فیلم نقش‌های فرعی را ایفا می‌کنند که با توجه به مضامین قدرتمندش به زیبایی فیلمبرداری شده و به طرز شگفت‌آوری ظریف است.

Ravenous (2017)

Ravenous (با نام اصلی Les Affamés) پس از آن شروع می شود که طاعون مرموز بسیاری از کبک را نابود کرده است و قربانیان آن را به هیولاهای گوشتخوار و فریاد می زند. داستان بازماندگان مختلفی را دنبال می‌کند که در نهایت برای مقابله با گروه ترکان با هم متحد می‌شوند، اما با وجود داستان آشنا، این یک فیلم معمولی زامبی نیست. این یک فیلم ترسناک با سرعت عمدی و ترسناک زیبا است. قهرمان داستان مردی به نام بونین (مارک آندره گروندین) است که در حومه شهر پرسه می‌زند و بازماندگان دیگری را پیدا می‌کند و زامبی‌ها را می‌کشد. همانطور که گروه رشد می کند، فیلم به هر شخصیت رشد مناسبی می دهد، بنابراین آنها بر خلاف بازماندگان بسیاری از فیلم های زامبی، احساس می کنند کاملاً جسمی هستند.

مونتی پایتون و جام مقدس (1975)

این تقلید از افسانه آرتورین که به طور گسترده به عنوان یکی از خنده دارترین فیلم های ساخته شده در نظر گرفته می شود، توسط گروه کمدی معروف مونتی پایتون نوشته و اجرا شد و توسط اعضای گروه، تری گیلیام و تری جونز کارگردانی شد. این فیلم عناصر مختلفی از تلاش شاه آرتور برای یافتن جام مقدس و شوالیه های میز گرد را به تصویر می کشد، زیرا آنها یکی پس از دیگری در تعقیب یادگار با سناریوهای مضحک روبرو می شوند. اگر تا به حال در مورد سرعت هوای یک پرستو، بهترین راه‌ها برای تعیین اینکه آیا کسی جادوگر است یا اینکه چگونه یک خرگوش مبهم می‌تواند وحشتناک‌ترین موجود در جهان باشد، فکر کرده‌اید، خوب … ممکن است تمام پاسخ‌ها را در این مورد دریافت نکنید. فیلم، اما قطعا خنده های زیادی خواهید دید.

سخت تر سقوط می کنند (2021)

این ماجراجویی نئو وسترن، برخی از جذاب‌ترین بازیگران آفریقایی-آمریکایی هالیوود را گرد هم می‌آورد تا به این ژانر بپردازند که پر از اکشن حماسی، موسیقی عالی، و اجراهای به یاد ماندنی است.

دنبال می کند (2015)

این فیلم ترسناک 2014 به خاطر داستان تازه و ترسناکش در مورد نوجوانی که متوجه می شود به او نفرین مقاربتی داده شده است که از شریکی به شریک دیگر منتقل می شود و در صورت عدم انتقال میزبان فعلی اش را می کشد، مورد ستایش قرار گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا