متفرقه

ابزار های فروش محصولات برای فریلنسرها

نمی‌توان فریلنسرهایی را که می‌خواهند محصولات فیزیکی را به صورت آنلاین بفروشند نادیده گرفت. ابزارهای بسیار آسانی برای فریلنسرهایی وجود دارد که آماده فروش و خرید آثار هنری خود به مشتریان هستند. تعدادی از انتخاب های برتر ما در زیر آمده است. طراحی الگوریتم از مهارت های کاربردی ست.

Gumroad

Gumroad من نمی توانم این یکی را به اندازه کافی توصیه کنم. استفاده از آن آسان است و بسته به نوع کسب و کار شما نسبتاً مقرون به صرفه است. استفاده از این ابزار آسان است و می تواند به سادگی افزودن دکمه خرید اکنون باشد. این عالی است زیرا می توانید تمام بخش های پرداخت را در سایت خود تنظیم کنید یا می توانید یک دکمه داشته باشید که شما را برای تکمیل تراکنش به سایت Gumroad هدایت می کند. برنامه نویسی را امروز تمرین کنید.

گزینه های مختلفی برای پرداخت وجود دارد، از جمله نسخه رایگان تا سقف 10 دلار در ماه. Gumroad همچنین تجزیه و تحلیل هایی را برای سایت شما، ویجت های موجود، پیوندهایی به برنامه های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. آنها در حمل و نقل محصولات کمک خواهند کرد و به تمام سوالاتی که نمی دانستید دارید پاسخ می دهند. واقعاً اصول اولیه برای کمک به رشد تجارت شما بدون استرس مداوم.

Selz

Selz یکی دیگر از ابزارهای شگفت انگیز برای فریلنسرها است. این سایت برای شرکت‌های استارت‌آپ یا کسانی که با فروش محصولات خود، چه دیجیتال یا فیزیکی، به ارتفاعات جدیدی دست می‌یابند، عالی است. Selz در حمل و نقل نیز کمک می کند. پیروزی!

یکی از خوبی‌های Selz این است که اگر قبلاً یک سایت راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید دکمه‌های پرداخت یا ویژگی‌های فروش را به سایت خود اضافه کنید، Selz این کار را انجام می‌دهد و کارهای سنگین را برای شما انجام خواهد داد. چیزی که من در مورد این ابزار دوست دارم، این است که وقتی مشتریان شما برای پرداخت می روند، می توانید تصمیم بگیرید که آیا پرداخت در همان صفحه انجام می شود یا یک برگه جدید. در هر صورت مشتریان شما را به یک سایت جدید هدایت نمی کند.

سالز همچنین ایمیل‌های سبد خرید را برای کمک به پیگیری مشتریان بالقوه خود ارائه می‌دهد. این ایمیل ها 100% قابل تنظیم هستند. قیمت این ابزار از نسخه پایه رایگان تا نسخه حرفه ای 35 دلار در ماه با تمام زنگ ها و سوت ها متغیر است. بهترین بخش این است که می توانید آن را به مدت 14 روز به صورت رایگان و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت امتحان کنید.

Shopify.

تنها چیزی که می توانم با Shopify بگویم این است که آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. Shopify ابزاری شگفت انگیز است که تمام کارهای تجاری را برای شما انجام می دهد و شما را به سمت خلاقیت خود می سپارد. این ارزان ترین گزینه نیست، اما از آنچه برای پرداخت خود دریافت می کنید ناامید نخواهید شد. Shopify تجزیه و تحلیل هایی را برای کسب و کار شما اجرا می کند، از حساب های شما در برابر کلاهبرداری محافظت می کند، به شما پشتیبانی 24/7 و خیلی چیزهای دیگر می دهد.

در حالی که Shopify یک ابزار گران‌تر است، آنها گزینه‌هایی در برنامه‌هایی دارند که می‌توانید دریافت کنید و اگر قیمت آنها برای شما خیلی بالا باشد، رقبای Shopify از دست خواهند رفت. از 9 دلار در ماه با چراغ Shopify یا 29 دلار برای Shopify اساسی شروع می شود، و از آنجا ساخته می شود که آنها حتی گزینه هایی برای مشاغل بزرگتر با Shopify plus دارند. آنها چیزی خواهند داشت که متناسب با نیازهای شما باشد.

بهترین ابزارهای مدیریت پروژه برای فریلنسرها

هیچ کمبودی در ابزارهای مدیریت پروژه برای فریلنسرها وجود ندارد. به برنامه‌ریزان، تقویم‌ها و راهنماهای چاپی که می‌توانید در صورت علاقه کمتر به فناوری استفاده کنید، اشاره نکنید.

چیزی که هر فریلنسر به سرعت می‌آموزد این است که مدیریت پروژه‌های متعدد در آن واحد چقدر می‌تواند هزینه‌بر و زمان‌بر باشد. ابزارهای زیر بهترین توصیه های ما برای فریلنسرها هستند.

SolidGigs.

به معنای واقعی کلمه هزاران تخته شغلی برای فریلنسرها وجود دارد. SolidGigs مانند این است که دستیار خود را در تمام این تابلوهای شغلی جستجو کنید، بهترین کنسرت ها را انتخاب کنید و آنها را در یک ایمیل برای شما ارسال کنید.

شاتراستاک.

مجموعه دارایی های Shutterstock با بیش از 84 میلیون تصویر بدون حق امتیاز، کلیپ های ویدئویی استوک، آهنگ های موسیقی، نمادها، تصاویر، الگوهای برداری و موارد دیگر، یکی از بزرگترین مجموعه های موجود آنلاین است. آنچه را که با گزینه های اشتراک Shutterstock برای همه نیازهای خلاقانه خود می پردازید، دریافت می کنید.

چه تیمی داشته باشید و چه به صورت انفرادی، Shutterstock با موجودی بی‌پایان عکس‌های استوک، از خلاقان تا شرکت‌های بزرگ پشتیبانی می‌کند. اخیراً، آن‌ها به سختی روی ویدیوهای استوک کار می‌کنند و اکنون بیش از 3 میلیون + فیلم کلیپ ویدیویی (و بیش از 2.5 میلیون با کیفیت HD) دارند.

به عنوان یک جایزه، Shutterstock هر هفته 2 تصویر رایگان (یکی عکس استوک و دیگری تصویر برداری) کاملاً رایگان فقط برای اعضای ثبت نام شده خود منتشر می کند. شما همچنین دوست دارید وبلاگ آنها را که تقریباً هر روز با اطلاعات مفید، نکات طراح، افزوده‌های تصویر جدید و نرم‌افزار How To / آموزش به‌روزرسانی می‌شود، دوست داشته باشید.

Adobe Stock.

Adobe Stock به دلیل ادغام با نرم افزار Adobe برای کاربران خلاق ابری عالی است. تصاویر، ویدئوها، وکتورها و موارد دیگر را می توان در برنامه های ماهانه خریداری کرد و گزینه جالبی برای اشتراک سالانه نیز وجود دارد. آنها دارای یکی از بزرگترین کتابخانه های تصاویر موجود در جهان هستند – با بیش از 100 میلیون تصویر.

آنها مجموعه عظیمی از تصاویر با وضوح بالا را مستقیماً در دستان شما قرار می دهند – تا بتوانید بدون ترک نرم افزار ویرایش Adobe (Photoshop، Illustrator و غیره) به کاوش، آزمایش، ویرایش و استفاده در طرح ها و خلاقیت های خود بپردازید.

در حالی که برنامه های اشتراک ماهانه/سالانه ممکن است کمی گران باشد، سهولت استفاده برای Adobe Stock در حین کار در برنامه های خود مانند Photoshop یا Illustrator می تواند کاملاً یک مزیت باشد – شما می توانید به معنای واقعی کلمه تصاویر و ویدیوهای خود را به درستی جستجو کنید. داخل نرم افزار آنها همچنین اشتراک های با تخفیف را برای کاربران ابر خلاق موجود ارائه می دهند.

Picjumbo

Picjumbo به شما کمک می‌کند هزاران تصویر رایگان و عکس استوک را پیدا و برای کسب‌وکار خود از آن استفاده کنید. تنها توسط طراح و عکاس Vicktor Hanaceck اجرا می‌شود و در صورت نیاز، رسیدگی به مسائل مربوط به انتشارات و نگرانی‌ها را بسیار آسان می‌کند. نسخه رایگان به شما امکان دسترسی به بیش از 1800 تصویر رایگان از دسته بندی های مختلف را می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا