اخبار

بهترین اخبار خوب در ورزش از سال 2021

ممکن است تد لاسو به ما بگوید که در مورد اتفاقات بدی که می‌افتد، خاطره یک ماهی قرمز را داشته باشیم – اما این لحظات پیشرفت و امید در دنیای ورزش در سال 2021 هرگز نمی‌خواهیم فراموش کنیم!

حداقل چند “اولین” تاریخی برای زنان در ورزش وجود داشت: از اولین زن داور NFL که قضاوت Super Bowl را بر عهده گرفت، تا یک تیم زنانه از خبرنگاران پخش کننده که یک بازی MLB را پوشش می دادند، و Red Sox اولین زن سیاه پوست را استخدام کرد. برای مربیگری در تاریخ بیسبال حرفه ای.

نوشته های مشابه

رکورد تعداد ورزشکاران آشکارا LGBTQ+ در بازی‌های المپیک تابستانی 2020 (که در سال 2021 برگزار شد) شرکت کردند و یک فوتبالیست کانادایی اولین ورزشکار آشکارا تراجنسیتی بود که موفق به کسب مدال شد.

و ما به خاطر کارشان برای نجات سیاره ما به طرفداران سریع Forest Green Rovers و New England Free Jacks تبدیل شدیم – Forest Green Rovers اولین باشگاه فوتبال دارای گواهینامه کربن خنثی در جهان است و Free Jacks اولین سازمان ورزشی حرفه ای است که به آن ملحق شد. 1% برای سیاره..

و مانند کمند، ما معتقدیم که این داستان‌های ورزشی که خوب انجام می‌دهند، نشانه‌ای از خیر بیشتر در سال آینده هستند.

سارا توماس، داور NFL، اولین زنی بود که سوپربول را قضاوت کرد

امسال، سارا توماس، داور NFL، به عنوان اولین زنی که سوپربول را قضاوت کرد، تاریخ را ثبت کرد.

توماس اولین (و هنوز تنها) داور زن NFL در سال 2015 شد. زمانی که او استخدام شد، داور سابق NFL، گری آستین، گفت: «من همیشه [تاکید داشتم] روح قوانین را درک کنم و فنی نباشم. اگر قرار است تماسی گرفته شود، شهامت برقراری تماس را داشته باشید، و او در این چارچوب قرار می گیرد. و او مهارت های ارتباطی بالایی دارد. او این توانایی را دارد که مربی را آرام کند و هر چیزی را که مربی سوال می کند توضیح دهد.”

توماس با دو مربی زن NFL نیز در زمین بازی ملحق شد، هر دو برای Buccaneers: کمک مربی خط دفاعی، لوری لوکاست، کمک مربی خط دفاعی، و مارال جوادی فر، کمک مربی قدرت و آمادگی است.

توماس در مورد آنچه که به زنان دیگری که می‌خواهند حرفه داوری فوتبال را دنبال کنند می‌گوید، دو کلمه داشت: «این کار را انجام بده».

حضور در هر سطحی از ورزش بسیار مهم است، و ما به ویژه برای همه دختران جوانی که امروز تماشا می‌کنند هیجان‌زده هستیم تا ببینند خود را به گونه‌ای نشان می‌دهند که قبلاً هرگز نداشته‌اند – در بالاترین سطح فوتبال!

پس از اینکه دو موج سوار سیاه پوست هدف نژادپرستی در آب قرار گرفتند، جامعه موج سواری منطقه لس آنجلس در همبستگی علیه نژادپرستی گرد هم آمدند.

یک روز صبح در اسکله ساحلی منهتن، دو موج سوار سیاهپوست هدف نظرات و اقدامات نژادپرستانه موج سوار دیگری که همراه آنها در آب بود، قرار گرفتند. گیج و بریک کریسموند، بنیانگذاران @blacksand.surf در پستی در اینستاگرام گفتند که مورد توهین نژادی قرار گرفته‌اند و مکرراً به صورتشان پاشیده می‌شوند.

جامعه موج‌سواری ساحل منهتن (و جامعه موج‌سواری در سراسر کشور) از اتفاقات رخ داده آگاه شدند و به سرعت در همبستگی علیه نژادپرستی گرد هم آمدند.

عکاس پیت هالورسن، دو موج سوار را که در عکس های حادثه مورد هدف قرار گرفته اند، از روی عکس هایی که چند ماه قبل از خود گرفته بود، تشخیص داد. پیت در پستی با احساسات همبستگی که توسط بسیاری دیگر (از جمله سازمان‌هایی مانند @wsl و @surfrider) منعکس شده بود، عکس‌هایی را که از گیج و بریک گرفته بود به اشتراک گذاشت و گفت: «این موج‌سوار نماینده ما نیست. هستند و به کجا می رویم.”

چند روز بعد، @blacksand.surf و صدها نفر از جامعه موج سواری ساحل لس آنجلس و منهتن در Paddle Paddle شرکت کردند، به عنوان فرصتی برای پرداختن به واقعیت مسائل حقوق بشر که هنوز در فرهنگ موج سواری وجود دارد.

توضیحات رویداد این را به بهترین وجه بیان می کند: “برای همه موج سواران و انسان ها ضروری است که در ایجاد فضایی راحت برای سیاه پوستان، بومی ها و رنگین پوستان مشارکت کنند. ما باید موافقت کنیم که موج سواران همکارمان را پاسخگو کنیم و همه نژادپرست، همجنسگرا هراسی، جنسیت گرا را محکوم کنیم. یا سخنان نفرت انگیز و/یا رفتارها.”

و به قول بریک پس از این رویداد، “ما نفرتی را که به سمت ما پرتاب شد برداشتیم و آن را به اشتراک (وحدت) تبدیل کردیم. تماشای ایالات متحده که به این شکل گرد هم آمده اند، برای این چیزی که همه ما دوست داریم (موج سواری) … خیلی زیبا بود. احساس می‌کرد که تاریخ در حال ساخته شدن است.»

صلح، احترام و مسئولیت پذیری: درون و بیرون آب.

کارل نصیب با ساختن تاریخ NFL اعلام کرد که همجنس گرا است و 100000 دلار به پروژه Trevor برای پیشگیری از خودکشی جوانان LGBTQ+ کمک کرد.

کارل نصیب، خط دفاعی لاس‌وگاس رایدرز، اولین بازیکن فعال NFL بود که اعلام کرد همجنس‌گرا است. نصیب این خبر را در اینستاگرام اعلام کرد و گفت: “نمایندگی و دیده شدن بسیار مهم است.”

نصیب افزود که به روزی امیدوار است که «ویدئوهایی مانند این و کل فرآیند بیرون آمدن» حتی ضروری نباشد، اما تا آن زمان قصد داشت سهم خود را برای «پرورش فرهنگی که پذیرنده، دلسوزانه است» انجام دهد.

به همین منظور، نصیب همچنین از اهدای 100000 دلاری به پروژه ترور برای حمایت از کار آنها در ارائه خدمات مداخله در بحران و پیشگیری از خودکشی برای جوانان LGBTQ+ خبر داد. (ما هم طرفدار *بسیار* خوبی هستیم که آنها به دنیا می آورند!)

نصیب در پست اینستاگرامی خود نوشت: “مطالعات نشان داده اند که تنها کافی است یک بزرگسال بپذیرد تا خطر اقدام به خودکشی یک بچه LGBTQ را تا 40 درصد کاهش دهد. چه دوست، والدین، مربی یا هم تیمی باشید. شما می توانید آن شخص باشید.”

ما خوشحالیم که نصیب برای اعلام عمومی احساس راحتی کرد و هم این لحظه تاریخ ساز برای NFL (و ورزش به طور کلی) را جشن می گیرد و هم تمام خوبی های اهدایی او را برای جوانان LGBTQ+ که نیاز دارند انجام می دهد. پشتیبانی از طریق The Trevor Project!

برای اولین بار در تاریخ MLB، یک بازی شامل یک تیم پخش کننده تمام زنان بود

امسال در لیگ برتر بیسبال تاریخ ساخته شد! برای اولین بار در تاریخ لیگ، یک بازی با حضور یک تیم پخش کننده تمام زنان برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا