آموزشی

10 تا از بهترین دانه های Minecraft برای سال 2022

تجربه شما در Minecraft بر اساس جایی که برای دانه ریزی انتخاب می کنید شکل می گیرد، به همین دلیل است که انتخاب دانه مناسب برای شما بسیار مهم است. دانه‌های Minecraft چیزی است که بازی را جذاب می‌کند و چالش‌های جدیدی را در گیم‌پلی ایجاد می‌کند، چه محیطی شبانی را ترجیح دهید یا یک محیط ساخته شده از یخ و برف.

با این حال، برخی از آنها بهتر از سایرین هستند و دانستن آنچه در دسترس است می تواند تفاوت در ساختار تجربه بازی شما ایجاد کند.

ممکن است به نظر برسد که ذخایر نامحدودی وجود دارد و حقیقت این است که گیمرها همیشه در حال ایجاد دنیاهای جدید برای کشف هستند. غربال کردن همه آنها در واقع می تواند زمان واقعی بازی شما را از بین ببرد، بنابراین خوب است بدانید کدام گزینه جذاب ترین – و سرگرم کننده ترین است.

دانه های Minecraft چیست؟

دانه‌های Minecraft کدهایی هستند که جهان‌هایی را ایجاد می‌کنند که شما در آن بازی می‌کنید. آنها مکان‌های مختلفی را پوشش می‌دهند، از جمله سیاه‌چال‌های تیره و مناظر با مناظر زیبا. پس از پیاده سازی، این کدها دنیایی را ایجاد می کنند که می توانید در آن بسازید و کشف کنید.

آنها می توانند ماهیت گیم پلی شما و نوع خلاقیت هایی را که می خواهید با تنظیمات خود بسازید تغییر دهند. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که همان دانه را با یک دوست بازی کنید تا ببینید که چگونه تجربیات شما ممکن است متفاوت باشد.

جهان های تصادفی در مقابل دانه های سفارشی

در حالی که برخی از بازیکنان از پریدن به دنیایی که به‌طور تصادفی تولید می‌شود لذت می‌برند، برخی دیگر دوست دارند کنترل بیشتری بر نوع بازی خود یا انواع منابعی که می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، داشته باشند.

دانه های سفارشی Minecraft به شما این امکان را می دهد که کل تجربه Minecraft را شخصی سازی کنید. Seeds بازی را برای شما سفارشی می کند و برنامه اختصاصی تری در مورد آنچه که می خواهید بسازید و آنچه می توانید در طول گیم پلی انجام دهید ارائه می دهند.

برای انتخاب دانه، کد مربوط به آن دانه را وارد کنید. تقریباً همه کدها یک سری اعداد در مقادیر منفی یا مثبت هستند. اگر از مقدار خاصی استفاده نکنید، بازی به طور خودکار از یک دانه تصادفی که شما انتخاب نکرده اید استفاده می کند.

یافتن دانه های جدید

اگر می‌خواهید چند دانه جدید برای استفاده جستجو کنید، حتماً برنامه Seeds Pro را در iOS و Android بررسی کنید. این یک برنامه مبتنی بر جامعه است که به شما امکان می دهد دانه ها را با دوستان خود به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و در مورد آنها با جزئیات صحبت کنید.

چگونه یک دنیای Minecraft با یک دانه بسازیم

اگر به تازگی در Minecraft شروع کرده اید، ایجاد دنیای جدید در بازی بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. ابتدا به World Generator بروید، جایی که می توانید به طور مداوم همان بیوم ها و ساختارها را هر بار آپلود کنید. Minecraft PE همچنین به شما این امکان را می دهد که جهان هایی جدا از جهان های تصادفی ایجاد شده توسط بازی ایجاد کنید.

برای نسخه جاوا در رایانه شخصی یا مک

  • بر روی دکمه “ایجاد دنیای جدید” کلیک کنید
  • صفحه دیگری نمایش داده می شود که در آن می توانید “گزینه های جهانی بیشتر” را انتخاب کنید. اینجا جایی است که می خواهید کدهای خود را در دسترس داشته باشید
  • عدد بذر مورد نظر خود را وارد کنید
  • پس از اتمام کار، روی “Create New World” کلیک کنید و Seed شما راه اندازی می شود

برای ایجاد جهان های PE جداگانه Minecraft

  • ابتدا روی دکمه “جدید” ضربه بزنید و سپس روی دکمه “پیشرفته” کلیک کنید
  • سپس، قبل از وارد کردن مقدار دانه خود در کادر ارائه شده، روی “Seed” ضربه بزنید
  • بعد از اینکه اعداد مناسب را وارد کردید، روی «انجام شد» و سپس «ایجاد جهان» ضربه بزنید. برای بارگیری آن

تفاوت بین Minecraft seed در رایانه شخصی، موبایل و کنسول

  • Minecraft دارای چند شکل مختلف از گیم پلی است، و seedها در هر نوع کمی متفاوت عمل می کنند. افراد بیشتری Minecraft را روی کنسول بازی می کنند تا کسانی که در رایانه شخصی و موبایل هستند، به این معنی که هر پایه طرفداران خاص خود را دارد و دارای مشخصات مختلف مورد نیاز است.

بهترین دانه های Minecraft

تفاوت اصلی بین نسخه‌های PC و PE این است که جهان‌های دومی فقط 256 در 256 بلوک دارند و ایجاد انواع دنیا برای بازیکنان را دشوارتر می‌کند. از سال 2015، اشتراک‌گذاری دانه‌ها از طریق موبایل یا رایانه شخصی تقریباً یکسان بوده است، اما بسته به سیستمی که استفاده می‌کنید ممکن است به کدهای جایگزین نیاز داشته باشید.

دانه های کنسول

برای کنسول‌ها، قبل از ادامه، باید مشخص کنید که کدام یک را بازی می‌کنید. به عنوان مثال، دانه های Minecraft PS4 با دانه های Minecraft PS3 یا Minecraft Xbox 360 متفاوت است، و هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر از کدهای مشابه در همه پلتفرم ها استفاده کنید، آنچه را که به دنبال آن هستید، تولید کنید.

تأیید نسخه Minecraft خود

قبل از وارد کردن دانه، مطمئن شوید که به طور خاص برای پلت فرم شما طراحی شده است تا در نهایت دانه سازگار را آماده بازی کنید. همچنین تقریباً به اندازه نسخه‌های دیگر تعداد seeds برای کنسول‌ها وجود ندارد، اما همیشه تعداد بیشتری از آن‌ها ساخته می‌شوند.

همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که سیستم شما نسخه صحیح Minecraft را اجرا می‌کند تا بتواند دانه‌های مورد نظر شما را اجرا کند. اگر شک دارید، دوباره چک کنید تا مطمئن شوید.

ممکن است در واقع نیاز به بازگشت به نسخه های قدیمی بازی برای انتخاب دانه های مورد نظر خود داشته باشید، اگرچه در صورت نیاز انجام این کار بسیار آسان است.

برای انتخاب نسخه خود:

  • لانچر را باز کنید، روی “گزینه های راه اندازی” و سپس دکمه “افزودن جدید” کلیک کنید
  • نسخه Minecraft را که می خواهید استفاده کنید وارد کنید
  • به قسمت “اخبار” برگردید، که نسخه مناسب را بارگیری می کند و به شما امکان بازی می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا