آموزشی

با این 7 مهارت زندگی خود را عوض کنید

1. مبلمان و تزئینات خود را بسازید

اگر شما هم مثل من هستید، نجاری مانند یک رویا به نظر می رسد. یاد پدربزرگم می افتم که تزیینات چوبی فانتزی خانه را درست می کرد. یادم می آید که پدرم وقتی پسر جوانی بودم برای خانه ما یک عرشه ساخت. اما تمام تلاش من به یک آشفتگی بزرگ تبدیل شده است. فکر می کنم ژن نجاری یک نسل را با من رد کرد. این مهارتی است که به نظر نمی رسد.

به همین دلیل است که من بسیار شیفته این دوره نجاری هستم. این فرآیند را به مراحل ساده تقسیم می کند و طرح های دقیق زیادی را ارائه می دهد. این باعث می شود که پروژه های بزرگ نجاری آنقدر آسان به نظر برسند که حتی فردی مانند من با مهارت نجاری صفر ممکن است شانس موفقیت داشته باشد.

2. استاد تای چی

یادگیری تای چی برای بدن و ذهن شما عالی است. این عمل می‌تواند به کاهش شرایط طبیعی سلامتی که همراه با افزایش سن به وجود می‌آیند کمک کند و افراد در هر سنی را به آرامش و رهایی از تنش عصبی تشویق کند. مزیت اصلی تای چی توانایی آن در کاهش اثرات استرس است.

در مورد این نوع ورزش سالم که استرس را کاهش می دهد، اعتماد به نفس ایجاد می کند، ظرافت و قدرت را به شما کمک می کند، به شما کمک می کند بیشتر زندگی کنید و به ذهن شما کمک می کند تا به حالت شفافیت برسد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

3. انجام حرکات پایه رقص (برای پسرها)

بچه ها، چقدر خجالت آور است که به یک باشگاه بروید و سعی کنید برخی از خانم ها را تحت تأثیر قرار دهید و سپس خود را کاملاً بی اعتماد و ترسو در زمین رقص ببینید؟

تلاش برای انجام برخی حرکات فانتزی – اما فقط شبیه یک میمون اسپاستیک به نظر می رسد. یا حتی بدتر از آن، نشستن در حاشیه و ترس از شرمساری من.

برای بیرون رفتن و ملاقات با مردم و خوش گذرانی نیازی نیست که یک رقصنده چیره دست باشید. اما داشتن چند حرکت خوب در جیب عقب کمک زیادی به اعتماد به نفس شما خواهد کرد. به همین دلیل است که فکر می‌کنم حرکات رقص اولیه می‌تواند مهارت مهمی برای یادگیری باشد.

4. خواننده شوید

این یکی از مهارت‌هایی است که می‌توانم بگویم مهم‌ترین مهارت در این فهرست است. وقتی می خوانید، حتی اگر فقط داستان باشد، یاد می گیرید و جهان بینی خود را گسترش می دهید. از مکان‌هایی بازدید می‌کنید که ممکن است هرگز آنها را نبینید و در مورد مهارت‌هایی یاد می‌گیرید که در غیر این صورت ممکن است هرگز برای یادگیری آنها وقت نگذارید.

عادت کنید که چیزها را مطالعه کنید. مقاله‌ها، تارنماها، پیش‌نویس‌ها، کتاب‌ها و حجم‌های مطالب همگی ارزش وقت شما را دارند.

کیفیت خوب اطلاعات با میزان آموزنده بودن مطالبی که می خوانید رابطه مستقیم دارد. به عنوان مثال، خواندن کتاب های مصور ارزشمند است، اما نه به خوبی خواندن یک متن غیرداستانی خوب در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید.

قانون شخصی من برای هر کتاب داستانی که برای سرگرمی می خوانم، یک کتاب غیرداستانی برای یادگیری بخوانید. و اگر راهی سریع برای هضم تعداد زیادی کتاب می‌خواهید، این برنامه را امتحان کنید که خلاصه‌های دقیق کتاب را ارائه می‌کند که تنها ۱۰ دقیقه از وقت شما را می‌گیرد.

5. لاستیک پنچر را عوض کنید

پنچر شدن لاستیک ها یا ناراحتی های احمقانه یا مشکلات جدی هستند. تفاوت بین این دو اغلب در توانایی رفع سریع آنهاست.

حتی با بهبود فناوری تایرها و لاستیک‌های “ران فلت”، همه گهگاهی پنچر می‌شوند. و البته، قانون مورفی اطمینان حاصل می کند که لاستیک های پنچر شده در ناخوشایندترین زمان ممکن می آیند. پس یادگیری روش تعویض تایر ماشین یک مهارت ضروری است.

برای تعمیر لاستیک های پنچر شده خود به خدمات خودرو اعتماد نکنید. این یک فرآیند بسیار آسان است و شما را از اتکا به دیگران باز می دارد.

به علاوه یادگیری مهارت روش تعویض تایر ماشین ممکن است چند دلار در هزینه های شما صرفه جویی کند.

6. مهارت شوخ طبعی را به دست آورید

شما در یک جزیره بیابانی با دو نفر گیر افتاده اید. یکی آزار دهنده است و یکی خنده دار. تقریباً همه ترجیح می دهند در کنار مردی که دارای حس شوخ طبعی خوبی است گیر بیفتند در حالی که فرد مزاحم را در کمپ ترک می کنند.

توانایی شوخ طبعی ریشه در توانایی تشخیص پوچی، شانس، شرایط، تونالیته، انتخاب زبان و تاکید دارد. اینها همه به طور مستقل مهارت های قدرتمندی هستند، اما در کنار هم، اساس شوخ طبعی را تشکیل می دهند.

وقتی بتوانید از طنز به طور مؤثر در نوشتار، گفتار و اجتماعی استفاده کنید، خود را کالایی می‌بینید که به دنبال آن هستید، مانند آخرین غرفه همبرگر قبل از اینکه به یک جامعه کاملاً وگان برسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا