کسب و کار

7 ایده تجاری اثبات رکود برای هر بودجه استارت آپی

با وضعیت فعلی اقتصاد ایالات متحده، کارشناسان صنعت پیش بینی کرده اند که رکود اقتصادی در آینده نزدیک امکان پذیر است – چیزی که حدود 66٪ از آمریکایی ها در ذهن خود دارند. هر نسلی تحت تاثیر این کاهش احتمالی اقتصادی قرار خواهد گرفت و بسیاری نگران تامین هزینه زندگی پس از بازنشستگی، همگام شدن با افزایش هزینه ها، ایجاد برنامه های مالی مطمئن و حفظ کسب و کار خود هستند.

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستید که طوفان اقتصادی فعلی و آتی را پشت سر بگذارد، در اینجا هفت ایده تجاری ضد رکود وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

تعمیر ماشین

سفر همیشه بخش مهمی از زندگی روزانه افراد خواهد بود، زیرا مردم باید به سمت محل کار، مدرسه یا برای رفتن به تعطیلات رانندگی کنند. همه از ماشین سر در نمی اورند و بلد نیستند ماشینشان را تعمیر کنند بنابراین شغل تعمیرات خودرو حتی در رکود اقتصادی نیز پر رونق خواهد بود. علاوه بر این، صنعت قطعات یدکی خودرو نیز می تواند گزینه ی دیگری برای کسب و کار باشد.

تعمیر خانه

با افزایش هزینه ها، بعید است که مردم لوازم قدیمی یا خراب را در خانه جایگزین کنند. بلکه برای تعمیر آنها به دنبال یک شرکت حرفه ای یا تعمیراتی خواهند بود. این گزینه هم ارزان تر و هم پایدارتر است. خرید اقلام جدید ممکن است در خانوارهایی که بودجه سخت تری دارند دشوارتر باشد یا با نیاز به تخصیص مجدد منابع مالی کاملاً دور از ذهن باشد. کسانی که به تعمیرات خانگی علاقه مند و ماهر هستند، فضای بازار مناسبی برای حفظ مشتریان برای مدت طولانی خواهند داشت.

برنامه ریزی مالی

نااطمینانی اقتصاد باعث نگرانی در مورد وضعیت مالی افراد در حال و آینده شده است. برخی از نسل‌ها نگران هستند که برنامه‌هایشان با چالش‌های اقتصادی کنونی بی‌اثر باشد، در حالی که برخی دیگر در وهله اول در تلاش برای ایجاد برنامه‌هایی هستند.

با افزایش احتمال رکود، شانس افرادی که به دنبال برنامه ریزان مالی هستند افزایش می یابد. این نوع کسب و کار برای مشتریانی که به دنبال کمک برای متعادل کردن مجدد پرتفوی خود، بازبینی بودجه، تبدیل وجوه، پرداخت بدهی و موارد دیگر هستند، سودمند خواهد بود.

محصولات کودک و مراقبت از کودک

با وجود تغییر در عادات خرج کردن در دوران رکود، والدین نیازهای فرزندان خود را در اولویت قرار می دهند. این شامل خرید شیر خشک، پوشک، لباس کودکان و سایر ابزارها یا مواد ضروری برای والدین می شود. کسب و کارهایی که محصولات کودک را می فروشند، به ویژه فروشگاه های آنلاین، حیاتی هستند و دسترسی به انواع والدین را فراهم می کنند.

علاوه بر این، مراقبت از کودک یک ضرورت در جامعه امروزی است که اکثر والدین بیشتر روز را در داخل و خارج از خانه کار می کنند. نیاز به مهدکودک، پرستار بچه، پرستار کودک و برنامه های سن مدرسه همیشه ضروری خواهد بود.

محموله های خرده فروشی و صرفه جویی

با افزایش قیمت پوشاک و اثاثیه، مغازه های محموله و دستفروشی ها محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد. خرید اقلام مستعمل همیشه اولین فکر افراد نیست، اما به نفع کسانی است که بودجه کمتری دارند و توانایی خرید کالاهای جدید را ندارند. همه به پوشاک نیاز دارند که این صنعت را ضد رکود و پایدار می کند.

یکی دیگر از مزایای فروشگاه های کالا و کالا، امکان خرید مبلمان و لوازم خانگی یا تزئینات دست دوم با هزینه کمتر است. کسانی که در حال جابجایی یا تصمیم به بازسازی خانه خود هستند، می توانند رویاهای خود را با بودجه ایجاد کنند.

خوردنیها و آشامیدنیها

امروزه با سرعت یافتن زندگی ها مردم وقتی برای تهیه غذا ندارند شما می توانید با راه اندازی یک سرویس غذای بیرون بر کسب درامد کنید. حتی خواربار فروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی ونوشیدنی ها در مکان های پر رفت و آمد می تواند سود آور باشد.

مراقبت های بهداشتی

صنعت مراقبت های بهداشتی یکی از باثبات ترین صنایعی است که با تقاضاها و پیشرفت های روزافزون در عمل و علم پزشکی وارد آن می شود. همیشه نیاز به داروها، داروهای پیشگیری از بارداری، درمان ها، پرستاری، دندانپزشکی، رادیولوژی و سایر خدمات بهداشتی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، محصولات مراقبت های بهداشتی مانند ویتامین ها، مکمل ها، تست های خانگی، دماسنج و سایر موارد همچنان در تقاضای بالایی خواهند بود.

عکاسی

یک دروبین بخرید و با گرفتن عکس های خلاقانه کسب درآمد کنید.

خیاطی

اگر دوره های خیاطی را بگذرانید و در آن پیشرفت کنید درآمد زیادی خواهید داشت.

فروش کتاب های دست دوم

امروز افراد زیادی سعی می کند برای کمک به محیط زیست از کتاب های دست دوم استفاده کنند. شما می توانید با جمع آوری کتاب های دست دوم و فروش آن ها درآمد زایی کنید.

بافتنی

با یادگرفتن این هنر و بافتن لباس های شیک زیبا یا ساخت هر چیز خلاقانه ی دیگری می توانید درآمد کسب کنید.

جواهر سازی

ممطئن باشید با یادگیری این حرفه و پیشرفت در آن هیچ وقت بیکارنمی مانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا