سفر و گردشگری

راهنمای گردشگری در جزیره کیوشو ژاپن

ماتسوری در کیوشو

به مناسبت جشن جام جهانی راگبی 2019 و ترویج فرهنگ منحصر به فرد و متنوعی که در اطراف جزیره کیوشو یافت می شود، رویداد ویژه ای به نام ماتسوری در کیوشو برای بازدیدکنندگان بین المللی برگزار می شود.

جشنواره ماتسوری در کیوشو، که به زبان ژاپنی به کیوشو ترجمه می شود، بین 28 تا 29 سپتامبر در مرکز شهر کوماموتو برگزار می شود. نزدیک به منطقه هواداران جام جهانی راگبی است، بنابراین همه می توانند در فعالیت های سرگرم کننده ای که در طول این رویداد دو روزه نمایش داده می شود، شرکت کنند.

استان های شرکت کننده در این رویداد از اطراف کیوشو خواهند بود. یاماگوچی، فوکوئوکا، ساگا، ناکازاکی، کوماموتو، اویتا، میازاکی، کاگوشیما و اوکیناوا همه گرد هم می آیند تا فرهنگ محلی خود را به بازدیدکنندگان بین المللی به نمایش بگذارند. مطمئناً این یک رویداد سرگرم کننده خواهد بود که مملو از فعالیت های سنتی ژاپنی برای شرکت در آن است.

راهنماها و قوانین عملی برای درک فرهنگ اونسن:

حمام کردن در انسن یک تفریح ​​محبوب و آرامش بخش در ژاپن است. در اویتا، خانه انسن با فعالیت های زمین گرمایی ناشی از آتشفشان هایی که چشمه های آب گرم را گرم می کنند، محبوبیت بیشتری دارد. شما می توانید بسیاری از انسن های طبیعی را در این منطقه پیدا کنید، و در واقع، اویتا پایتخت آنسن نه تنها کیوشو بلکه کل ژاپن با هزاران چشمه آب گرم برای انتخاب است.

بنابراین، حوله onsen خود را با خود بیاورید زیرا فرصت های زیادی برای لذت بردن از یک Onsen آرامش بخش در اطراف کیوشو خواهید داشت.

کاری که من می‌خواهم در اینجا انجام دهم این است که توصیه‌هایی به بازدیدکنندگان بین‌المللی و کاربرانی که برای اولین بار از onsen استفاده می‌کنند، ارائه دهم، زیرا چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع به کار در نظر داشته باشید.

– قبل از ورود به انسن دوش بگیرید تا مطمئن شوید که کاملاً تمیز هستید.

– شما باید در آنسن برهنه باشید زیرا لباس ها کثیف تلقی می شوند.

– موارد عمومی معمولاً به دو بخش مردانه و زنانه تقسیم می شوند. اگر می‌خواهید یک onsen را به اشتراک بگذارید، می‌توانید یک مهمانخانه خصوصی را در مهمان‌خانه‌های منتخب رزرو کنید.

– هیچ خالکوبی در onsen مجاز نیست. اگر خالکوبی دارید، می توانید به دنبال خالکوبی دوستانه باشید. Tourism Oita نقشه ای برای نشان دادن مکان ها ایجاد کرده است.

– حوله شما هرگز نباید آب انسن را لمس کند. می توانید حوله کوچک onsen خود را در حین لذت بردن از onsen روی سر خود قرار دهید.

– سر خود را زیر آب انسن فرو نکنید.

– از پاشیدن آب در ناحیه انسن خودداری کنید.

– قبل از ورود به رختکن خود را خشک کنید.

– به یاد داشته باشید که بنشینید، استراحت کنید و از تجربه خود در کیوشو لذت ببرید.

به زودی خواهید آموخت که ژاپن فرهنگی است که بر اساس احترام بنا شده است و معمولاً قوانینی وضع می شود تا تجربه را برای همه لذت بخش کند. اکنون قوانین اساسی برای لذت بردن از یک تجربه onsen را می دانید و باید کاملا آماده باشید.

استان اویتا

در استان Oita، مکان‌های محبوبی مانند Oita City، Yufuin و Beppu را برای کاوش خواهید یافت که گزینه‌های onsen زیادی را برای انتخاب و همچنین حومه‌های زیبا، طبیعت و زندگی شهری مفرح ارائه می‌دهند.

اویتا

ابتدا از شهر اویتا دیدن می کنیم که ارزش یک شب اقامت در آن را دارد.

آبگرم شهر روباز تنکو و هتل JR Kyushu Blossom Oita

وقتی به شهر اویتا رسیدید، چرا استراحت نکنید و از اولین سونسن خود لذت نبرید؟ حتماً به هتل JR Kyushu Blossom Oita که به راحتی در کنار ایستگاه راه آهن اویتا یافت می شود، مراجعه کنید.

پس از ورود، می توانید از بهترین چشم انداز شهر از شهر اویتا از آبگرم شهر آزاد تنکو که در پشت بام هتل قرار دارد، لذت ببرید. ایده آل برای استراحت در هنگام غروب خورشید که چراغ های شهر شروع به روشن شدن می کنند یا اولین کاری که در صبح هنگام تماشای طلوع خورشید بر فراز شهر می بینید. این واقعا بهترین و آرامش بخش ترین نقطه در شهر اویتا است.

این چشمه آب گرم طبیعی گازدار دارای حمام با چشم‌انداز پانوراما از شهر، به‌علاوه سونا است.

بار هاپینگ و غذاهای محلی در اطراف اویتا

بهترین تفریحات شبانه و مکان‌هایی برای غذا خوردن در اطراف شهر اویتا را می‌توانید در شمال ایستگاه قطار پیدا کنید. در اینجا می توانید طیف گسترده ای از بارها را بیابید که تنقلات باربیکیو به سبک ایزاکایا یا مجموعه ای از غذاهای محلی سرو می کنند.

این منطقه توسط حقوق بگیرانی که از یک یا دو کاسه خوشمزه قبل از گرفتن آخرین قطار به خانه لذت می بردند، محبوب شد.

غذاهای محلی که باید امتحان کنید شامل گوشت گاو بوگو، ماهی خال مخالی Seki و تمپورا مرغ است. این غذاهای خوش طعم را می توانید با یک لیوان شوچو که در کیوشو تولید می شود بشویید. در بازدید خود از شهر اویتا با طعم غذاهای محلی از زندگی شبانه لذت ببرید.

بپو

اویتا به عنوان یک استان دارای بیشترین انسن و بزرگترین خروجی چشمه آب گرم در ژاپن است. یکی از نمونه های خوب آن را می توان در شهر بپو یافت. رانندگی از شهر Oita به Beppu نسبتاً آسان است زیرا تقریباً 25 دقیقه با ماشین است.

از یک اسپای آرامش بخش برای پا لذت ببرید

اگر می‌خواهید به پاهای خود استراحت دهید، Beppu دارای مجموعه‌ای از اسپاهای عمومی رایگان سلف سرویس است که می‌توانید در سراسر شهر پیدا کنید. فراموش نکنید که پس از اتمام کار، حوله خود را بسته بندی کنید تا پاهای خود را خشک کنید. من Beppu Kaihin Sunaba Onsen را توصیه می کنم که به منظره دریا خیره کننده نگاه می کند.

در نزدیکی این مکان نیز می توانید یک شن و ماسه در ساحل پیدا کنید. این کار با دفن شدن در زیر ماسه ای که با بالا آمدن بخار گرم می شود، کار می کند. این یک شکل بسیار منحصر به فرد از اونسن است که در بپو و اطراف کیوشو یافت می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا