آموزشی

4 دانشگاه پر طرفدار که امکان اخذ مدرک آنلاین روانشناسی دارند

 

  • دانشگاه the Incarnate Word

کارشناسی آنلاین علوم در مقطع دکتری روانشناسی

دانشگاه در رشته روانشناسی تاکید زیادی بر روش های پژوهشی دارد. این دانشگاه دارای گرایش نظری قوی است و به شدت دانشجویان را به انتخاب رشته های مکمل تشویق می کند. اغلب دانشجویان این رشته ها را انتخاب می کنند.

UIW یکی از معدود مدارسی است که به دانش آموزان کتاب های درسی رایگان ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند به صورت آنلاین به مطالب درسی دسترسی داشته باشند، که به طور بالقوه هزینه تحصیل آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. دانش آموزان علاقه مند به ادامه تحصیل می توانند انتخاب کنند که یک مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی را دنبال کنند UIW. همچنین چندین برنامه علوم اجتماعی و گزینه های گواهی را ارائه می دهد. همچنین با تحصیل در این دانشگاه می توانید ویزای آمریکا را نیز اخذ کنید اما برای اخذ شهروندی و گرین کارت نمی توانید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر درباره تفاوت گرین کارت و ویزا تحقیق کنید.

هر دانشجو با یک مشاور شخصی کار می کند که بر انتخاب های آموزشی او نظارت دارد. دوره ها توسط شش عضو هیات علمی تمام وقت و در درجه اول توسط اساتیدی که در این زمینه کار می کنند، آموزش داده می شوند. UIW جوایز زیادی را برای برنامه های مدرک آنلاین خود دریافت کرده است.

هزینه هر ساعت اعتبار ۴۹۵ دلار است، به جز سربازان فعال در ارتش که به ازای هر ساعت اعتبار ۲۵۰ دلار تخفیف دریافت می کنند.

  • دانشگاه درکسل

کارشناسی آنلاین علوم در مقطع دکتری روانشناسی

دانشگاه درکسل یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی و کوچک است که به تازگی به فضای آموزش آنلاین گسترش یافته است. این دانشگاه تلاش می کند تا همان آموزش شخصی را به دانشجویان آنلاین خود ارائه دهد که دانشجویان در کلاس های سنتی خود دریافت می کنند. دانشجویانی که در برنامه روانشناسی آنلاین ثبت نام کرده اند، همان برنامه درسی را دنبال می کنند که دانشجویان رشته های روانشناسی سنتی دنبال می کنند، اما تقریبا با نصف قیمت. برای دانشجویان علاقه مند به یک دوره کوتاه تر فارغ التحصیلی، درکسل مدرک کاردانی نیز ارائه می دهد. برای اخذ مدرک این دانشگاه شما نیاز به مطالعه فروان مقالات سلامتی و پزشکی دارد.

این مدرک کارشناسی ارشد با تمرکز قوی بر روش های تحقیق، تجزیه و تحلیل داده های کمی و مهارت های تفکر انتقادی است. دانشجویان می توانند به صورت تمام وقت یا پاره وقت در این دوره شرکت کنند، و اندازه کلاس ها کوچک است، دارای اعضای هیات علمی ثابت یا موقت هستند که به طور گسترده در این زمینه کار کرده اند.

این برنامه برای دانشجویانی طراحی شده است که قبلا آموزش عالی را دنبال کرده اند؛ متقاضیان باید حداقل ۲۴ اعتبار دانشگاهی و میانگین نمره ۲.۵ یا بالاتر داشته باشند. مطالعه مقالات سلامتی و پزشکی می تواند در این راه به شما کمک کند.

برای دانشجویانی که در هر نیمسال تحصیلی ۱۵ ساعت درس می خوانند، هزینه هر ساعت تدریس ۴۴۰ دلار است.

  • دانشگاه Capella

کارشناسی آنلاین علوم در مقطع دکتری روانشناسی

دانشجویان علاقه مند به ادامه تحصیل در کاپلا می توانند از بین گزینه های مختلف تحصیلات تکمیلی آنلاین در زمینه روانشناسی یکی را انتخاب کنند. کاپلا یک برنامه کارشناسی منحصر به فرد برای دانشجویانی که می دانند می خواهند تحصیلات تکمیلی را دنبال کنند، ارائه می دهد.

بسیاری از برنامه های آنلاین نرخ فارغ التحصیلی نسبتا بالایی دارند. هشتاد درصد از فارغ التحصیلان کاپلا گزارش می دهند که تحصیلات آن ها مستقیما برای شغل آن ها مفید بوده است.

این برنامه کمک مالی می تواند دانشجویان را تا ۸ هزار دلار در شهریه صرفه جویی کند.

درآمد سالانه آن ۱۲،۳۴۸ دلار است.

  • موسسه فن آوری فلوریدا

کارشناسی آنلاین هنر در مقطع دکتری روانشناسی

برای دانش آموزانی که خواستار یک برنامه درسی چالش برانگیز از یک مدرسه خوب و نه فقط یک مسیر سریع برای فارغ التحصیلی هستند، موسسه فن آوری فلوریدا می تواند یک موقعیت ایده آل باشد.

دانشجویان می توانند بین کارشناسی هنر که بر آموزش هنرهای سنتی تاکید دارد و کارشناسی که بر تکنیک های آمار و تحلیل کمی تاکید دارد، یکی را انتخاب کنند. دانشجویان علاقه مند به تخصص نیز می توانند بین مدرک کارشناسی در رشته های روان شناسی قانونی و تحلیل رفتار کاربردی یکی را انتخاب کنند. برنامه درسی آنلاین توسط همان استادانی که دروس سنتی را تدریس می کنند، تدریس می شود و بار درسی بین این دو برنامه یک سان است. دانشجویان علاقه مند به رشته های تخصصی می توانند انتخاب کنند. یکی از روش های اخذ گرین کارت و شهروندی می تواند اقدام از طریق تحصیل باشد به همین منظور بهتر است فرق ویزا و گرین کارت را بدانید.

دفتر خدمات شغلی فلوریدا تک به دانشجویان در آماده سازی رزومه و مصاحبه و هم کاری با کارفرمایان محلی و ملی کمک می کند.

هزینه هر ساعت اعتبار دانشگاه ۴۹۵ دلار است

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا